본문 바로가기

카테고리 없음

에메랄드 스워드

I crossed the valleys the dust of midlands 나는 먼지로 뒤덮힌 땅(중원)과 계곡을 지나왔다 To search for the third key to open the gates 문을 열 수 있는 세번째 열쇠를 찾기위해 Now I'm near the altar the secret inside 지금 나는 제단 내부의 비밀을 밝혀냈다 As legend told my beloved sun light the dragon's eyes 전설은 나에게 말해준다, 사랑하는 태양의 빛과 용의 눈을 On the way to the glory I'll honour my sword 영광으로 향하는 길에서 나는 나의 검에게 명예를 표한다 To serve right ideals and justice for all 모든 이에게 올바른 이상과 정의를 줄 것을 Finally happened the sun lit their eyes 최후에 태양이 그들의 눈을 밝혔고 The spell was creating strange games of light 주문은 기이한 빛의 유희(게임)을 만들어 냈다 Thanks to hidden mirrors I found my lost way 내가 길을 잃었을때 발견한 숨겨진 거울에게 감사한다 Over the stones I reached the place it was a secret cave 바위를 넘어 나는 비밀의 동굴에 다다랐다 In a long bloody battle that prophecies told 그 예언서가 말한 기나긴 유혈의 전투 The light will prevail hence wisdom is gold 빛은 승리하고 지금부터 지혜는 황금과 같을것이다 For the king for the land for the mountains 왕을 위해, 땅을 위해, 산들을 위해서 For the green valleys where the dragons fly 용이 나는 녹색계곡을 위해서 For the glory the power to win the black lord 어둠의 군주에게 승리 할 수 있는 영광의 힘을위해서 I'll search for the emerald sword 나는 에메랄드 소드를 찾을것이다 Only a warrior with a clear heart 오직 깨끗한 심장의 전사만이 Could have the honour to be kissed by the sun 태양에 입맞추는 명예를 가질 수 있다 Yes, I'm that warrior I followed my way 그래, 내가 그 전사이며 나의 길을 따르면 Led by the force of cosmic soul I can reach the sword 우주적 영혼의 힘이 나를 인도해 검에 다다를 수 있을 것이다 On the way to the glory I'll honour my sword 영광으로 향하는 길에서 나는 나의 검에게 명예를 표한다 To serve right ideals and justice for all 모든 이에게 올바른 이상과 정의를 줄 것을 For the king for the land for the mountains 왕을 위해, 땅을 위해, 산들을 위해서 For the green valleys where the dragons fly 용이 나는 녹색계곡을 위해서 For the glory the power to win the black lord 어둠의 군주에게 승리 할 수 있는 영광의 힘을위해서 I'll search for the emerald sword 나는 에메랄드 소드를 찾을것이다 For the king for the land for the mountains 왕을 위해, 땅을 위해, 산들을 위해서 For the green valleys where the dragons fly 용이 나는 녹색계곡을 위해서 For the glory the power to win the black lord 어둠의 군주에게 승리 할 수 있는 영광의 힘을위해서 I'll search for the emerald sword 나는 에메랄드 소드를 찾을것이다